HomeIzdvojenoHoće li akcija "Bojkot BiH" završiti dijeljenjem poziva na društvenim mrežama

Hoće li akcija “Bojkot BiH” završiti dijeljenjem poziva na društvenim mrežama

Dok nova poskupljenja već skupe proizvode čine skupljima, raste revolt građana i podrška jednodnevnoj akciji “Bojkot BiH”, najavljenoj za petak. Letimični pregled izvještaja Agencije za statistiku BiH pokazuje da su u posljednjoj godini dodatno porasle cijene hljeba, piletine, ribe, voća, povrća, a posebno ulja, putera i kafe.   

– Promjene su vidljive na dnevnoj osnovi. Očekivano, jer povećanje minimalne plaće bez smanjenja doprinosa je vrlo otvoreno nagovijestilo odmazdu poslodavaca u vidu lančanih poskupljenja, a, s druge strane, zaustavilo jako dobro dogovornu politiku, koja je već neko vrijeme bila vidljiva barem u sektoru trgovine. Posljedice vrlo brze prilagodbe poslodavaca novonastaloj situaciji uvijek plaćaju ili radnici, ili kupci – kaže predsjednica Sindikata trgovine i uslužnih djelatnosti BiH Mersiha Ferhatović-Beširović.

Kada je riječ o najavljenom bojkotu kupovine, ona ističe kako bi željela da takav odgovor bude samo oruđe u okviru jasno definirane kampanje, s preciznim zahtjevima.

– Ovako je u pitanju još jedna akcija putem društvenih mreža koja će završiti dijeljenjem poziva na bojkot, koji stvarno shvata i planira realizirati jako mali broj ljudi. Bojkot odlaska u prodavnicu, nakon što smo prethodni dan obavili kupovinu, ne za dva dana nego za čitavu sedmicu, licemjeran je čin isključivo u svrhu punjenja dnevne programske medijske šeme – ističe Ferhatović-Beširović za “Avaz”.

OSTAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here

IZDVOJENE VIJESTI