BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
TUZLANSKI KANTON
GRAD ŽIVINICE
GRDONAČELNIK
Broj: 01/2-04-89-1197/23
Živinice, 12.07.2023. godine
Na osnovu člana 74., a u vezi sa članom 71. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu
(“Službene novine Tuzlanskog kantona”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) i Pravilnika o
unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u organu uprave Grada Živinice (“Službeni glasnik
Grada Živinice”, broj: 10/22 – Prečišćeni tekst), Gradonačelnik Grada Živinice o b j a v lj u j e:
J A V N I O G L A S
za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u organ uprave Grada Živinice
- NAZIV RADNOG MJESTA
- Viši referent za prijem zahtjeva u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko – invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti,
…………………………………………………………………………………………………………………… 1 (jedan) izvršilac; - Viši referent – matičar u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku
zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti,
……………………………………………………………………………………………………………………. 2 (dva) izvršioca; - Viši referent za ovjeru pismena u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti,
…………………………………………………………………………………………………………………… 1 (jedan) izvršilac; - Viši referent za geodetska mjerenja u Službi za urbanističko planiranje, komunalne,
geodetske i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove,
……………………………………………………………………………………………………………………. 2 (dva) izvršioca; - Viši referent za održavanje premjera u Službi za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske i
imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove,
…………………………………………………………………………………………………………………… 2 (dva) izvršioca;
2
- Viši referent za digitalizaciju i izdavanje geodetskih dokumenata u Službi za urbanističko
planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinskopravne poslove,
…………………………………………………………………………………………………………………… 1 (jedan) izvršilac; - Referent za informacije i pomoć strankama – portir u Službi za opću upravu, društvene
djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene
djelatnosti,
…………………………………………………………………………………………………………………… 1 (jedan) izvršilac; - Namještenik za održavanje čistoće u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračkoinvalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti,
…………………………………………………………………………………………………………………… 2 (dva) izvršioca. - OPIS POSLOVA RADNOG MJESTA
Pozicija 01. Viši referent za prijem zahtjeva u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti:
- zaprima poštu u Centru neposredno od dostavljača-kurira ili drugih lica,
- vrši druge poslove kancelarijskog i arhivskog poslovanja,
- zamjenjuje odsutnog zaposlenika po potrebi (za vrijeme pauze, godišnjeg odmora, bolesti, plaćenog i
neplaćenog odsustva i slično) po nalogu Šefa Odsjeka, - vrši prijem zahtjeva građana kojim se pokreće prvostepeni upravni postupak pred ovom službom
povodom tih zahtjeva, kao i zahtjeve čije je rješavanje u nadležnosti Službe za lokalni ekonomski razvoj,
finansije i trezor, Službe civilne zaštite i Sektora, - evidentira prispjele predmete u program za kancelarijsko vođenje predmeta,
- upućuje neuke stranke, zahtijeva i zaprima dodatnu dokumentaciju za upravno rješavanje po zahtjevu,
- izdaje rješenja, zaključke i ostale akte proizašle iz upravnog postupka koji se vodi pred ovim službama, a
koji moraju biti dostavljeni stranci, - vodi evidenciju o izdatim aktima,
- odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
- obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
Pozicija 02. Viši referent – matičar u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku
zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - lično na osnovu predviđenih dokaza utvrđuje činjenice i podatke koji se po Zakonu upisuju u
matične knjige (matične knjige rođenih, državljana, vjenčanih i umrlih), - upisuje sve vrste podataka i činjenica koje se po Zakonu upisuju u matične knjige osnovnih i
naknadnih upisa, - vršenje ispravki grešaka u okviru osnovnog upisa na način utvrđen odgovarajućim propisima,
- vršenje upisa činjenica i podataka u matične knjige na osnovu akata nadležnih organa,
- izdaje izvode iz matičnih knjiga,
- potpisuje službene zabilješke i druge akte koji se odnose na činjenice i podatke koji se prema
Zakonu i drugim propisima upisuju u odgovarajuće rubrike matičnih knjiga,
3
- upis podataka i činjenica u rubrike matičnih knjiga vrši uredno, jasno i čitljivo na način da svaka
riječ mora biti jasna i precizna i svako slovo u riječi jasno napisano, - omogućavanje vršenja inspekcijskog nadzora matičnih knjiga i spisa, upisa i prisustvovanje tom
nadzoru, - potpisivanje svih akata koji se odnose na podatke iz matičnih knjiga, osim akata koje potpisuje
Pomoćnik Gradonačelnika koji rukovodi službom, - vršenje unosa podataka iz matičnih knjiga u matični registar i unošenje izvršenih promjena u
podacima iz matičnih knjiga, - čuvanje matičnih knjiga i spisa upisa od krađe, uništenja ili oštećenja na propisan način,
- vršenje drugih poslova u vezi vođenja matičnih knjiga i matičnog registra za koje je Zakonom i
drugim propisima ovlašten, - vrši ovjeru potpisa, rukopisa i prepisa, ukoliko za pojedine ovjere nije isključivo nadležan sud,
- izdaje uvjerenja po članu 169. i 170. ZUP-a,
- vrši poslove vezane za JMB građana,
- izrada i dostava spiskova školskih obveznika za upis u osnovnu školu,
- izradu i dostavu odgovarajućih statističkih izvještaja,
- sastavljanje smrtovnica i dostavljanje nadležnom sudu,
- sastavljanje zapisnika o priznanju očinstva u skladu sa Zakonom,
- dostavljanje podataka o umrlim licima gradskom Centru za registraciju birača,
- praćenje izmjena zakonskih propisa u ovoj oblasti,
- sačinjavanje prijave namjere zaključenja braka i izvještaja o zaključenju braka,
- zamjenjuje odsutnog zaposlenika po potrebi (za vrijeme pauze, godišnjeg odmora, bolesti, plaćenog
i neplaćenog odsustva i slično) po nalogu Šefa Odsjeka, - odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
- obavlja i druge poslove koje mu naloži pretpostavljeni rukovodilac,
- vrši provjere i unosi promjene u matičnim knjigama kao i ostale promjene u matičnim
evidencijama, - vrši ovjeru potpisa, rukopisa, prijepisa, izjava, ugovora i ostalih pismena na zahtjev građana.
Pozicija 03. Viši referent za ovjeru pismena u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - zaprima poštu u Centru neposredno od dostavljača-kurira ili drugih lica,
- vrši druge poslove kancelarijskog i arhivskog poslovanja,
- zamjenjuje odsutnog zaposlenika po potrebi (za vrijeme pauze, godišnjeg odmora, bolesti, plaćenog i
neplaćenog odsustva i slično) po nalogu Šefa Odsjeka, - vrši ovjeru potpisa, rukopisa, prijepisa, izjava, ugovora i ostalih pismena na zahtjev građana,
- vodi evidenciju o ovjerenim pismenima,
- na ovlašten zahtjev građana izdaje uvjerenja i potvrde povodom kojih organ uprave Grada Živinice vodi
službene evidencije, - odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
- obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
Pozicija 04. Viši referent za geodetska mjerenja u Službi za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske i
imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove: - izvodi geodetska mjerenja na terenu u oblasti održavanja premjera i katastra zemljišta,
4
- vrši obradu kopija katastarskih planova,
- vrši postavljanje i određivanje tačaka potrebnih za mjerenje kod održavanja premjera sa obradom
podataka mjerenja, - vrši zaštitu geodetskih planova i karata, radi na drugim elaboratima premjera i održavanja katastra
zemljišta, - odgovara za tačnost izmjerenih i obrađenih podataka na terenu,
- odgovara za tačnost unesenih podataka na geodetski plan, skicu snimanja i prijavni list,
- izrađuje skice opisa i skice premjeravanja,
- odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova,
- vrši i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
Pozicija 05. Viši referent za održavanje premjera u Službi za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske
i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove: - pomaže višem samostalnom referentu u unošenju podataka premjera,
- provodi promjenu u numeričkom listu posjednika i spiskovima parcela,
- prikuplja podatke o nekretninama koji su predmet obrade, izradu tlocrta, stanova i poslovnih prostorija,
- izdaje potrebne statističke izvještaje,
- priprema i daje Šefu odsjeka podatke za sačinjavanje odgovarajućih informacija i izvještaja,
- priprema izdavanje potvrda i uvjerenja o činjenicama o kojima Odsjek vodi službenu evidenciju,
- vrši računanje površina parcela,
- zaprima podatke sa terena,
- vrši obradu podataka sa terena po primljenim prijavama iz katastra zemljišta,
- vrši obradu kopija katastarskih planova,
- vrši zaštitu geodetskih planova i karata,
- odgovara za tačnost izmjerenih i unesenih podataka u katastarski operat,
- vrši usaglašavanje podataka starog i novog premjera,
- vrši ucrtavanje promjena u bazi podataka katastra nekretnina,
- vrši provođenje promjena u bazi podataka u katastra nekretnina,
- odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova,
- vrši i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca
Pozicija 06. Viši referent za digitalizaciju i izdavanje geodetskih dokumenata u Službi za urbanističko
planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne
poslove: - vrši digitalizaciju i stalno ažuriranje svih geodetskih dokumenata iz nadležnosti Odsjeka,
- zaprima podatke od odgovornih lica u Odsjeku i unosi iste u baze podataka koje vodi i ažurira,
- unosi promjene podataka u baza podataka koje vodi,
- po nalogu pretpostavljenog lica vrši izdavanje digitaliziranih geodetskih dokumenata,
- odgovara za ažurnost i tačnost baza podataka koje vodi,
- odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova,
- vrši i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
Pozicija 07. Referent za informacije i pomoć strankama – portir u Službi za opću upravu, društvene
djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti:
5
- nadzire ulazak stranaka i drugih lica u zgradu organa uprave i vrši njihovu legitimaciju,
- pruža informacije strankama i upućuje ih nadležnim službenicima,
- vodi evidenciju o dolasku i odlasku sa posla i napuštanju zgrade u toku radnog vremena,
- prima izlaznice zaposlenih i u njih upisuje vrijeme izlaska i povratka, odnosno odgovoran je za
funkcionisanje automatskog sistema za evidenciju dolaska i odlaska sa posla, - izrađuje sedmične i mjesečne izvještaje o zakašnjenju na posao, izlascima u toku radnog vremena, i
dostavlja ih Šefu odsjeka za kontrolu kvaliteta, - obavlja poslove i van radnog vremena u vrijeme obavljanja vjenčanja, prijema stranka od strane
Gradonačelnika i dr., - koristi video-nadzor u i oko zgrade organa uprave Grada Živinice,
- vrši prijem i spajanje telefonskih poziva sa lokalima u Gradu i daje dalje informacije,
- brine se o povjerenim materijalno-tehničkim sredstvima i vodi računa o njihovoj ispravnosti i pravilnoj
upotrebi, - vrši nadzor nad gradskom imovinom i o istoj se stara kako nebi došlo do otuđenja ili oštećenja,
- predlaže mjere za kvalitetnije unapređenje očuvanja gradske imovine,
- dostavlja redovne mjesečne izvještaje šefu službe ili odsjeka o stanju sigurnosti gradske imovine,
- izvještava i upozorava nadležne policijske organe o eventualnoj uočenoj opasnosti ili ugroženosti
gradske imovine izazvane nemarnim ili namjernim ljudskim ponašanjem, - odgovara za zakonito, ažurno i uredno izvršavanje poslova,
- obavlja i druge poslove po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
Pozicija 08. Namještenik za održavanje čistoće u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračkoinvalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - vrši održavanje čistoće radnih prostorija Grada,
- vodi evidenciju utroška sredstava i blagovremeno osigurava narudžbu putem ekonoma,
- odgovara za zakonito, ažurno i blagovremeno obavljanje poslova i zadataka,
- obavlja i druge poslove koje mu naloži pretpostavljeni rukovodilac,
- otključava i zaključava prostorije Grada, deaktiviranje i aktiviranje alarmne i druge zaštite,
- mijenja odsutnog zaposlenika kafe kuharicu i portira po potrebi (za vrijeme pauze, godišnjeg
odmora, bolesti, plaćenog i neplaćenog odsustva i slično) po nalogu pretpostavljenog rukovodioca.
- OPĆI I POSEBNI USLOVI ZA OBAVLJANJE POSLOVA RADNOG MJESTA
a) Opći uslovi utvrđeni odredbama člana 76. Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Službene
novine Tuzlanskog kantona”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22):
- da je državljanin Bosne i Hercegovine,
- da je stariji od 18 godina,
- da je zdravstveno sposoban za obavljanje poslova utvrđenih za to radno mjesto,
- da ima vrstu i stepen školske spreme potrebnu za obavljanje poslova radnog mjesta prema Pravilniku o
unutrašnjoj organizaciji, - da u posljednje dvije godine od dana objavljivanja javnog oglasa nije otpušten iz organa državne službe
kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i Hercegovini, - da nije obuhvaćen odredbom člana IX.1. Ustava Bosne i Hercegovine.
6
b) Posebni uslovi utvrđeni Pravilnikom o unutrašnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta u organu
uprave Grada Živinice (“Službeni glasnik Grada Živinice”, broj: 10/22 – Prečišćeni tekst):
Pozicija 01. Viši referent za prijem zahtjeva u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti:
- SSS – društveni ili tehnički smjer,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe.
Pozicija 02. Viši referent – matičar u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračko-invalidsku
zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - SSS – društvenog smjera,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- položen poseban stručni ispit za matičara.
Pozicija 03. Viši referent za ovjeru pismena u Šalter Sali u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - SSS – društvenog ili tehničkog smjera,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe.
Pozicija 04. Viši referent za geodetska mjerenja u Službi za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske i
imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove: - SSS – geodetskog smjera,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- položen vozački ispit „B“ kategorije.
Pozicija 05. Viši referent za održavanje premjera u Službi za urbanističko planiranje, komunalne, geodetske
i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne poslove: - SSS – geodetskog smjera,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe,
- položen vozački ispit „B“ kategorije.
Pozicija 06. Viši referent za digitalizaciju i izdavanje geodetskih dokumenata u Službi za urbanističko
planiranje, komunalne, geodetske i imovinsko-pravne poslove, Odsjek za geodetske i imovinsko-pravne
poslove: - SSS – geodetskog smjera,
- najmanje 10 (deset) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme,
7
- položen stručni ispit za namještenike za rad u organima državne službe.
Pozicija 07. Referent za informacije i pomoć strankama – portir u Službi za opću upravu, društvene
djelatnosti, boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti:
− SSS – III stepen,
− 6 (šest) mjeseci radnog staža ostvarenog nakon završene navedene stručne spreme.
Pozicija 08. Namještenik za održavanje čistoće u Službi za opću upravu, društvene djelatnosti, boračkoinvalidsku zaštitu i raseljene osobe, Odsjek za opću upravu i društvene djelatnosti: - osnovna škola
- SPISAK POTREBNIH DOKUMENATA (original ili ovjerena kopija)
- Prijava na Javni oglas sa kraćom biografijom i kontakt podacima (adresa i broj telefona);
- Izvod iz matične knjige rođenih;
- Uvjerenje o državljanstvu BiH (ne starije od šest mjeseci);
- Diploma ili svjedočanstvo o završenoj školi;
- Dokaz o radnom stažu u struci nakon završene navedene stručne spreme (osim za poziciju 08.);
- Dokaz o položenom stručnom ispitu za namještenike za rad u organima državne službe (osim za
pozicije 07. i 08.); - Dokaz o položenom posebnom stručnom ispitu za matičara za poziciju 02.;
- Dokaz o položenom vozačkom ispitu “B” kategorije za pozicije 04., i 05.;
- Ovjerena izjava da kandidat u posljednje dvije godine od dana objavljivanja Javnog oglasa nije
otpušten iz organa državne službe kao rezultat disciplinske kazne na bilo kojem nivou vlasti u Bosni i
Hercegovini; - Ovjerena izjava da kandidat nije obuhvaćen odredbom člana IX. 1. Ustava Bosne i Hercegovine;
- Uvjerenje o općoj zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta (izabrani kandidati
dužni su prije stupanja na rad dostaviti ljekarsko uvjerenje o zdravstvenoj i psihofizičkoj sposobnosti
za obavljanje poslova radnog mjesta traženog javnim oglasom); - Uvjerenje o nevođenju krivičnog postupka (izabrani kandidati dužni su prije stupanja na rad dostaviti
navedeno uvjerenje).
Napomena: - Odredbama člana 81. stav (4) Zakona o državnoj službi u Tuzlanskom kantonu (“Službene novine
Tuzlanskog kantona”, broj: 7/17, 10/17, 10/18, 14/18, 8/21, 10/22 i 14/22) propisano je da lica sa
srednjom školskom spremom koja za vrijeme procedure prijema u radni odnos u organ državne službe
imaju navršen radni ili pripravnički staž u trajanju od šest, odnosno devet mjeseci od dana sticanja
više školske spreme, a nisu položila stručni ispit, mogu se primiti u radni odnos, ali su dužna položiti
stručni ispit najkasnije u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos u organ državne službe. - Odredbama člana 2. Pravilnika o postupku polaganja i sadržaju posebnog stručnog ispita za matičara
(“Službene novine Federacije BiH”, broj: 83/14) poseban ispit se može polagati prije zasnivanja
radnog odnosa za poslove matičara ili nakon zasnivanja radnog odnosa i raspoređivanja i postavljenja
8
na radno mjesto matičara, s tim što se u ovom slučaju, ispit mora položiti u roku od šest mjeseci od
dana postavljenja na radno mjesto matičara.
- U vezi sa citiranim zakonskim odredbama, kandidatima koji budu izabrani, a nemaju položen stručni
ispit za namještenike u organima državne službe, kao i poseban stručni ispit za matičara (za poziciju
02.), rješenjem će se utvrditi obaveza da u roku od šest mjeseci od dana prijema u radni odnos,
odnosno od dana postavljenja na radno mjesto matičara, polože navedene ispite.
- ROK TRAJANJA JAVNOG OGLASA I ADRESA ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
Rok za prijavu kandidata je 15 dana od dana objavljivanja Javnog oglasa u dnevnim novinama „Večernji list
BiH”.
Prijave na Javni oglas, zajedno sa dokazima o ispunjavanju uslova, kandidati su dužni dostaviti u zatvorenoj
koverti neposredno ili preporučeno na adresu:
“GRAD ŽIVINICE – Služba za opću upravu, društvene djelatnosti,
boračko-invalidsku zaštitu i raseljene osobe”
sa naznakom:
“Komisija za provođenje Javnog oglasa za prijem namještenika u radni odnos na neodređeno vrijeme u
organ uprave Grada Živinice”
- NE OTVARATI –
Ulica Alije Izetbegovića, broj: 28, 75270 Živinice
Napomena:
Neblagovremene, nepotpune i neuredne prijave neće se uzeti u razmatranje! Dostavljeno:
GRADONAČELNIK
- Dnevne novine „Večernji list BiH”, __
- Internet stranica Grada Živinice, dr.sc. Began Muhić
- a/a.