Neugodna situacija zadesila je Mirheta Muhića iz sela Gornja Koprivna kod Cazina, kada je primio račun za električnu energiju za protekli mjesec. Račun je iznosio nevjerovatnih 20.630,91 KM, što je izazvalo šok i nevjericu kod Muhića i njegove porodice.
Kako prenosi portal Crna-hronika.info, račun se odnosi na period od 23. jula do 22. augusta 2024. godine. Mirhet, koji je uvjeren da je riječ o grešci, našalio se rekavši: “Mislio sam da su mi u kući priključili hidrocentralu, a ne običan strujni priključak.” Uprkos humorističnom tonu, situacija je daleko od smiješne, a Mirhet planira prijaviti problem elektrodistribuciji i razjasniti situaciju.
Ovaj incident brzo se proširio na društvenim mrežama, izazvavši lavinu komentara na Facebooku. Mnogi korisnici su izrazili nevjericu i podršku Muhiću, dok su drugi podijelili svoja slična iskustva s neočekivano visokim računima za struju. Neki su se zapitali kako je moguće da porodična kuća potroši toliko struje u tako kratkom vremenskom periodu, dok su drugi izrazili zabrinutost zbog potencijalnih grešaka u obračunu ili čak moguće zloupotrebe strujnog priključka.
Ova situacija dolazi u trenutku kada se građani širom Bosne i Hercegovine suočavaju s rastućim troškovima života, uključujući i skok cijena električne energije. Uz najave o mogućem daljnjem poskupljenju struje, mnogi se pitaju koliko će ove zime iznositi njihovi računi i kako će se nositi s dodatnim finansijskim opterećenjima.
Mirhetova priča podsjeća na važnost pažljivog praćenja računa za komunalne usluge i reagovanja na vrijeme u slučaju neobičnih troškova. Ostaje da se vidi kako će elektrodistribucija odgovoriti na ovaj slučaj i hoće li doći do korekcije računa. U međuvremenu, mnogi se nadaju da će ovakvi incidenti biti rijetkost, a ne pravilo.
tuzlainfo.ba/ASinfo